Samstag, 19. September 2015

Asparagus setaceus


I'm back now and will try to make two-three posts during the week (not so much like earlier)






I have it in a pot since a few years.
In summer in the backyard, in winter in home.
Its the first time now, that it blooms.
Very tiny flowers.

Kommentare:

  1. Pretty with the purple background.
    Lovely to see you. I hope you and your kitty are feeling OK.
    Xo Jazzy Jack

    AntwortenLöschen
  2. The flowers are so delicate and beautiful. Great photos, Mascha.

    AntwortenLöschen
  3. A very pretty and delicate little bloom, gorgeous! Thank you for sharing again Mascha and happy weekend to you :)

    AntwortenLöschen
  4. Das ist ja eine tolle Pflanze: ich mag diese filigranen Blüten! Auf dem dritten Bild sieht es auch so aus, als würde sich da eine "Frucht" bilden, dieses grüne Kügelchen. War das vorher eine Blüte?

    Wie auch immer - tolle Fotos und ich freue mich, dass du wieder da bist!

    Liebe Grüße, Marie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja, da sind jetzt noch mehr kleine grüne Früchte dran.
      Das ist so ein Spargelfarn, wir er oft in Blumensträuszen verwendet wird, habe ihn bisher noch nie blühen sehn...
      LG Mascha

      Löschen
  5. What lovely, little blossoms. I like to see tiny blooms like yours! Nicely shot.

    AntwortenLöschen
  6. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful, delicate little blossoms. Like tiny stars.

    AntwortenLöschen