Sonntag, 29. März 2015

Some trees in our nearby forest











Kommentare:

  1. Wunderschön, liebe Mascha!!! Mein "nearby forest" besteht ja hauptsächlich aus Kiefern (die nun noch in Massen abgeholzt wurden...), ich liebe besonders die Buchen im Frühjahr..., wenn dann die kleinen Blättchen wie grüne Funken zwischen den Bäumen flackern... Ich wünsch dir alles Gute, Frühlings-Gesundheit vor allem!!! Lieben Gruß Ghislana

    AntwortenLöschen
  2. thanks for linking to my Sunday Lime Mascha; have a nice Sunday

    much love...

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful trees, longing for warmth... soon, the leaves and blossoms will sprout, soon.

    AntwortenLöschen
  4. Such neat pictures; such lovely sights.

    AntwortenLöschen
  5. Love the beautiful trees, great photos.. Have a happy week!

    AntwortenLöschen
  6. So complex and yet so simple. Thank you for sharing these.

    Here's my Wordless Wednesday!

    AntwortenLöschen
  7. So many trees, In your neighbourhood?
    I like picture # 2 best, I think.
    Have a nice day.
    Mormor

    AntwortenLöschen
  8. The shapely boughs of leafless trees are so fascinating and can be so eerie too. Your photos are beautiful.

    AntwortenLöschen
  9. Wonderful series♪ http://lauriekazmierczak.com/tree-tease-a-short-treatise/

    AntwortenLöschen
  10. Hello! I love the quote at the top of your blog as it is very true even with the translation from google.
    ""The completion is made up of little things" (Joseph Joubert)
    I like the angle that you got on some of the trees in the forest and I bet it is a wonderful place for a nature walk with all the leaves are out.. Michelle from Nature Notes...
    ---
    Hallo! Ich liebe das Zitat an der Spitze der Blog, wie es ist sehr wahr, auch mit der Übersetzung von Google.
    "Die Vollendung setzt Sich aus Kleinigkeiten zusammen" (Joseph Joubert)

    Ich mag den Winkel, die Sie auf einige der Bäume im Wald, und ich wette, es ist ein wunderbarer Ort für einen Spaziergang durch die Natur mit allen Blättern werden .. Michelle von Nature Notes ...

    AntwortenLöschen
  11. Looks wonderful. The bare branches are very pretty against the blue sky.

    AntwortenLöschen